در هنگام جستجو کلمه در قسمت عنوان میتوانید کلمات مورد جستجو را با کاراکتر (-) جدا کنید.
کاربرد نوع شرط:
- جایگاه : پژوهشی
- مجله: پژوهش اجتماعی
- نوع مقاله: Journal Article
- کلمات کلیدی: کلید واژه ها: فناوریاطلاعاتوارتباطاتدرفرایندیاددهی- یادگیری,اعضای هیات علمی
- چکیده: چکیده
پژوهش حاضر با هدف بررسی وضعیتبه کارگیریفناوریاطلاعاتوارتباطاتدرفرایندیاددهی- یادگیریازدیدگاهاعضایهیاتعلمی دانشگاه آزاد واحد رودهن صورت گرفت. روش تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه مورد مطالعه شامل تمامی اعضای هیات علمی واحد و نمونه تحقیق شامل 96 نفر که به شیوه نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند که به پرسشنامه پاسخ داده اند. داده ها با استفاده از آزمون آماری (جی ال ام)[1] تحلیل شد. یافته ها به طور کلی نشان دادند که میانگین ابعاد فناوری اطلاعات و ارتباطاتدرفرایندیاددهی- یادگیریاعضایهیاتعلمی بالاتر از حد متوسط بوده و تفاوت معنی داری نیز به نفع زنان وجود داشته و در نهایت بین گروه های تحصیلی نیز تفاوت معنی داری وجود داشته است.
[1]GLM- چکیده انگلیسی: Abstract
With the aim of the present study review of the status of applying information and communicationstechnologyintheprocessofthought- learningfromtheperspectiveofmembersoftheacademicunitfreeRudehenResearchMethodologyadescriptionofthesurveytype. Thestudycommunityincludesallthememberof the scientificresearchunitandinclude 96 people who were elected random sampling method that have responded to the questionnaire. Datawiththeuseofstatisticaltests (L) wasanalyzed. Thefindingsgenerallyshowedthattheaveragedimensionsinformationandcommunicationstechnologyintheprocessofthought- learningfacultymembersaboveaverageandalsosignificantdifferenceforwomen, andultimatelytherebetweenacademicgroupsalsotherehasbeennosignificantdifferences .- انتشار مقاله: 20-06-1396
- نویسندگان: علی درویشی,محمود عسگری,مهتاب فقانی
- مشاهده
- جایگاه : پژوهشی
- مجله: پژوهش اجتماعی
- نوع مقاله: Journal Article
- کلمات کلیدی: کلید واژه ها: فناوریاطلاعاتوارتباطاتدرفرایندیاددهی- یادگیری,اعضای هیات علمی
- چکیده: چکیده
پژوهش حاضر با هدف بررسی وضعیتبه کارگیریفناوریاطلاعاتوارتباطاتدرفرایندیاددهی- یادگیریازدیدگاهاعضایهیاتعلمی دانشگاه آزاد واحد رودهن صورت گرفت. روش تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه مورد مطالعه شامل تمامی اعضای هیات علمی واحد و نمونه تحقیق شامل 96 نفر که به شیوه نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند که به پرسشنامه پاسخ داده اند. داده ها با استفاده از آزمون آماری (جی ال ام)[1] تحلیل شد. یافته ها به طور کلی نشان دادند که میانگین ابعاد فناوری اطلاعات و ارتباطاتدرفرایندیاددهی- یادگیریاعضایهیاتعلمی بالاتر از حد متوسط بوده و تفاوت معنی داری نیز به نفع زنان وجود داشته و در نهایت بین گروه های تحصیلی نیز تفاوت معنی داری وجود داشته است.
[1]GLM- چکیده انگلیسی: Abstract
With the aim of the present study review of the status of applying information and communicationstechnologyintheprocessofthought- learningfromtheperspectiveofmembersoftheacademicunitfreeRudehenResearchMethodologyadescriptionofthesurveytype. Thestudycommunityincludesallthememberof the scientificresearchunitandinclude 96 people who were elected random sampling method that have responded to the questionnaire. Datawiththeuseofstatisticaltests (L) wasanalyzed. Thefindingsgenerallyshowedthattheaveragedimensionsinformationandcommunicationstechnologyintheprocessofthought- learningfacultymembersaboveaverageandalsosignificantdifferenceforwomen, andultimatelytherebetweenacademicgroupsalsotherehasbeennosignificantdifferences .- انتشار مقاله: 20-06-1396
- نویسندگان: علی درویشی,محمود عسگری,مهتاب فقانی
- مشاهده