چکیده:
مقاله ی حاضر گزارشی است از نتایج تحلیل نیازها که بر روی گروهی 52 نفره از دانشجویان زبان انگلیسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان به عمل آمده است و در آن پرسشنامهای با 32 سؤال برگرفته از کاوالیوسکین[1] و یوزپالین[2](2003)، آیوای و همکاران[3](1999) و سید هاوس[4](1994) به منظور بررسی برداشت شخصی دانشجویان از خصوصیات یک دوره ی آموزش زبان انگلیسی موفق مورد استفاده قرار گرفته است. نتایج تجزیه تحلیل داده ها به لزوم تغییر سرفصل درس از جهات مختلف اشاره دارد.
[1]. Kavaliauskiene
[2].Užpaliene
[3].Iwai et. al
[4].Seedhouse
چکیده انگلیسی:
The present article reflects the results of a needs analysis survey carried out on a group of 52 students in a general English course at Islamic Azad University of Hamedan, Iran, in which a 32-item questionnaire adapted from Kavaliauskiene and Užpaliene (2003), Iwai et. al (1999) and Seedhouse (1994) is used to investigate the students' conceptions of good learning of English expressed in terms of their own wants and lacks. The results of the data analysis point to a need to improve the course syllabus in different ways.
خبرنامه
برای ثبت نام در خبرنامه و دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.