چکیده:
پژوهش حاضر درصدد بوده است که رویکرد نوین خدمات محوری در تدریس دروس ابتدایی را ارائه دهد.پژوهش با استفاده از روشهای پژوهش کیفی در راستای پاسخگویی به سه سوال اساسی شکل گرفته است. سوال اول مبنی بر تبیین مبانی برنامه درسی خدمات محور با استفاده از روش پژوهش اسنادی_استنتاجی پاسخ داده شده است. در ادامه، عناصر اساسی برنامه درسی خدمات محور شامل اهداف، محتوا، رویکردهای یاددهی-یادگیری و ارزشیابی با استفاده از مصاحبه نیمه ساختار یافته و تحلیل داده های حاصل تبیین شده است. در نهایت با بهره گیری از روش پژوهش نظریه ای، الگوی پیشنهادی برنامه درسی خدمات محور طراحی شده است
چکیده انگلیسی:
The present study aims to provide a new approach to service learning teaching of elementary courses. The research has been formed using qualitative research methods in order to answer three basic questions. The first question to explain the basics of service-oriented curriculum has been answered using the documentary-inferential research method. In the following, the basic elements of the service-oriented curriculum including objectives, content, teaching-learning approaches and evaluation are explained using semi-structured interviews and data analysis. Finally, using the theoretical research method, the proposed service-oriented curriculum model is designed.
خبرنامه
برای ثبت نام در خبرنامه و دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.